« いよいよ土曜スペシャル | Main | 2015/3/21琵琶湖 »

土曜スペシャル見たよ

 土曜スペシャル、テレビ東京なので岐阜では見られないかと思ってましたが、「岐阜チャン」で放送していたので録画しながらしっかり見ました!!

 私が行った立山の大日小屋がしっかり映っていて、先日の登山を思い出しながら見ました。うちらが行く前日の取材でした。テレビに映っていた夕日を私たちは雷鳥沢キャンプ場から見ていました。雷鳥沢で撮影したのと同じ形のうろこ雲がテレビに映っていてなんか感動です。

Dsc_7209


|

« いよいよ土曜スペシャル | Main | 2015/3/21琵琶湖 »

Comments

Gгeat blog youu have here.. It's hard to fіnd hіgh-quality wгiting like yours nowadays. I hohestly apprеciate individuals like you! Take care!!

Posted by: kitchen remodel map of san google map population of san francisco | August 19, 2014 at 11:38 PM

Wߋw, supeгb blog structure! How long have you evеr been blogging for? you make running a blog glance еasy. The entire glance of yߋur websіte is fantastic, as smaгtly as the content!

Posted by: http://www.youtube.com | August 25, 2014 at 12:25 AM

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/45881/55453462

Listed below are links to weblogs that reference 土曜スペシャル見たよ:

« いよいよ土曜スペシャル | Main | 2015/3/21琵琶湖 »