« エギング行きました | Main | 南さんガイド(琵琶湖) »

コウイカ食べました!

 一夜干しにしたコウイカを食べました。
 バーナーで炙って食べたら、刺身よりおいしかったです。

5

 肉厚で、もちもちしています。
 しっかり焼いた方が、さくっとした歯ごたえでおいしかったです。

 ついでにカルビも焼きました。。。

6

|

« エギング行きました | Main | 南さんガイド(琵琶湖) »

Comments

If some one desires tto bee updated with most recent technologies therefore he must be pay a visit this web page and bbe up to date daily.

Posted by: homepage | August 29, 2014 at 07:01 PM

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/45881/54520143

Listed below are links to weblogs that reference コウイカ食べました!:

« エギング行きました | Main | 南さんガイド(琵琶湖) »